Η συμπεριφορά των πελατών αλλάζει…

Πλησιάζει και στην ελληνική αγορά ο καιρός όπου ο επαγγελματίας που δεν θα αξιοποιεί την αγορά του Internet και δεν θα έχει παρουσία και δράση εκεί, θα αντιμετωπίζει ζήτημα ύπαρξης στην φυσική αγορά. Στην Ελλάδα κάθε μέρα και περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες ερευνούν στο internet πριν αποφασίσουν την αγορά αλλά και μετά από αυτήν.

Η στρατηγική των εταιριών αλλάζει…

Επιπλέον όλο και περισσότεροι πελάτες απαντούν θετικά σε προωθητικές καμπάνιες των επιχειρήσεων μέσω Internet, ενώ παράλληλα συνδέονται με τις επιχειρήσεις ώστε να παρακολουθούν τα «νέα» τους.

Οι επαγγελματίες ασφαλιστές αλλάζουν;

Κι οι Ασφαλιστές; Πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τα νέα δεδομένα; Πώς μπορούν να «απαντήσουν» στα site on line πωλήσεων ασφάλισης; Ποιο είναι το απαιτούμενο προφίλ, οι μέθοδοι παρέμβασης, οι επενδύσεις τους στην διαδικτυακή αγορά; Πώς μπορούν να διευρύνουν την αγορά τους ή να στοχεύσουν καλύτερα σ’αυτήν; Πως μπορούν αν εξοικονομήσουν  παραγωγικό χρόνο με την χρήση σύγχρονων εργαλείων του Internet;

Digital Marketing

Θα ανακαλύψεις τις απίστευτες προοπτικές που δίνει σε σένα τον ελεύθερο επαγγελματία – ασφαλιστή, η εφαρμογή των τεχνικών του marketing στο τεράστιο πεδίο του Διαδικτύου. Έρευνα αγοράς, target marketing, διαφήμιση, τμηματοποίηση αγοράς, fit marketing στο περιβάλλον της διαδικτυακής αγοράς, προσαρμοσμένα και πρακτικά εφαρμόσιμα για τον ασφαλιστή

Internet Marketing Plan

Με την χρήση των τεχνολογιών το marketing plan, αποκτά ζωτική σημασία για τον ελεύθερο επαγγελματία. Ποιες ανάγκες καλύπτει το προϊόν σου; Ποια χαρακτηριστικά έχουν οι πελάτες που το έχουν ανάγκη; Πώς θα τους βρεις και πώς θα μάθουν την ύπαρξή σου;

Personal Branding

Πιστεύουμε ότι έχεις διαπιστώσει την δύναμη της προσωπικής επαγγελματικής ταυτότητας. Στο σεμινάριο θα μάθεις και θα εφαρμόσεις μια πλήρη στρατηγική ανάπτυξης του δικού σου personal branding με την βοήθεια των εργαλείων του digital marketing και των social media.

E-mail marketing

Το παντοδύναμο εργαλείο για την δημιουργία και διατήρηση των συναισθηματικών και εμπορικών δεσμών με τους πελάτες σου. Πώς θα δημιουργήσεις την δική σου mailing list; ποια στρατηγική επικοινωνίας πρέπει να ακολουθήσεις; τι να κάνεις και τι όχι; πώς θα στέλνεις email, newsletters με το ελάχιστο κόστος;

Δημόσιες Σχέσεις στο Internet

Οι τεχνολογίες διευκολύνουν εντυπωσιακά τις δημόσιες σχέσεις μικραίνοντας τις αποστάσεις από τα κέντρα επιρροής και μειώνοντας τον απαιτούμενο χρόνο. Τα εργαλεία διακίνησης χρήσιμων πληροφοριών, τα δελτία τύπου, οι διαγωνισμοί, οι κληρώσεις οι χορηγίες, η κοινωνική ευθύνη είναι πια προσιτά σε κάθε επαγγελματία και αγγίζουν αποτελεσματικά τους πελάτες.

Μπες στο “παιχνίδι” σε 6 εβδομάδες

1η μέρα

Digital marketing plan

  • Zero Moment  Of Truth τι είναι και τι σημαίνει για τον ασφαλιστή
  • Πώς θα καταστρώσω ένα marketing plan για την επιχείρησή μου;
  • Internet & Digital Marketing;
    Ορισμοί, σημασία για τον ασφαλιστή,
  • Αλλαγές στην αγορά
  • Εργαλεία Digital Marketing
  • Digital toolbox

2η μέρα

Κατασκευή Website

  • Γιατί να έχεις Website και πώς να το δημιουργήσεις 
  • Πρακτικά βήματα για την δημιουργία του website
  • Εργαλεία κατασκευής ιστοσελίδας
  • Δομή website
  • Περιεχόμενο website
  • Εφαρμογή “οδηγού κατασκευής” του website της επιχείρησής σου 

3η μέρα

Παρουσία στα Social Media 

  • Facebook, LinkedIn, Instagramm
  • Ορισμοί, σημασία για τον ασφαλιστή,
  • Επικοινωνία στα social media
  • Personal Branding
  • Δημιουργία περιεχομένου
  • Στρατηγική ανά media
  • Διαφήμιση

4η μέρα

e-mail marketing plan

  • Το email Marketing ως Εργαλείο Προώθησης
  • Newsletter – Λίστα παραληπτών
  • Εργαλεία email Marketing
  • Καμπάνιες, Σχεδιασμός, εφαρμογή
  • Τακτική περιοδική επικοινωνία
  • E-books, δώρα, κουπόνια, διαγωνισμοί κλπ
  • Συλλογή ονομάτων mailing list

5η μέρα

Personal branding και δημόσιες σχέσεις

  • Η σημασία του personal Branding
  • Ορισμοί, σημασία για τον ασφαλιστή,
  • Υποστήριξη Πωλήσεων
  • Πως χτίζεται το προσωπικό προφίλ;
  • Digital Personal Branding
  • Δημόσιες σχέσεις του Ασφαλιστή
  • Τα εργαλεία του Internet για Δημόσιες Σχέσεις

6η μέρα

online sales

Ορισμοί, σημασία για τον ασφαλιστή,

Υποστήριξη Πωλήσεων

Push & Pull πώληση

Ο digital πελάτης – συνομιλητής  και ο digital ασφαλιστής

Ο “Digital” Κύκλος της πώλησης

Εργαλεία πωλήσεων

Σενάριο Πώληση

Είμαι σχετικά καινούργιος στον χώρο... ...θα με βοηθήσει;

Σαν ελεύθερος επαγγελματίας οφείλεις να επενδύεις στην ανάπτυξή σου ειδικά σήμερα που οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες που δίνει η τεχνολογική επανάσταση αλλάζουν διαρκώς το επιχειρηματικό τοπίο

Γιατί είσαι ελεύθερος επαγγελματίας ασφαλιστής και αυτό το σεμινάριο είναι δημιουργημένο από ασφαλιστές, marketers και web marketers ειδικά για σένα

Γιατί σήμερα δεν αρκούν μόνον οι συστάσεις για να είναι βιώσιμη μια επιχείρηση ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, αφού η πληροφόρηση και η εικόνα που δημιουργεί ο πελάτης για σένα επηρεάζεται καθοριστικά από αυτά που διαβάζει στο internet και στα social media

Είμαι έμπειρος ασφαλιστής, με χαρτοφυλάκιο...

Από την μεγάλη εμπειρία σου γνωρίζεις την ανάγκη να εξοικονομείς χρόνο από άσκοπες μετακινήσεις. Τα σύγχρονα εργαλεία σου δίνουν την δυνατότητα να βρίσκεσαι γρήγορα και αποτελεσματικά, κοντά στους πελάτες και υποψήφιους

Γνωρίζεις ακόμη την ανάγκη να βρίσκεσαι συνεχώς κοντά στον πελάτη σου όχι μόνον όταν σε χρειάζεται αλλά και για να σε φέρει σε επαφή με άλλους ή/και να τον ενημερώσεις γρήγορα και αποτελεσματικά για τα νέα σου (προϊόντα, αλλαγές, κλπ)

Το προσωπικό σου internet marketing και τα social media θα σε βοηθήσουν αποτελεσματικά να οικοδομήσεις το προσωπικό σου branding και να ανοίξεις την αγορά σου σε προϊόντα και τμήματα που πριν δεν μπορούσες, λόγω χρόνου και κόστους/οφέλους να προσεγγίσεις

Έχω δικό μου γραφείο...

Γιατί ως ανεξάρτητη επιχείρηση χρειάζεσαι ολοκληρωμένη στρατηγική internet marketing για να αντιμετωπίσεις τις αλλαγές στην αγορά και στην συμπεριφορά των πελατών

Γιατί μπορείς να επιμορφώσεις τα στελέχη του γραφείου σου που έχουν επιφορτιστεί με την διαδικτυακή παρουσία σου ή/και την εξεύρεση ή/και εξυπηρέτηση πελατών

Γιατί μέσω της τοποθέτησής σου στο internet και τα social media μπορείς να επιδιώξεις και να χτίσεις νέες συνεργασίες στον χώρο

Γιατί να παρακολουθήσω αυτό το σεμινάριο; ...σε τι διαφέρει από άλλα της κατηγορίας;

  • Γιατί σαν ελεύθερος επαγγελματίας οφείλεις να επενδύεις στην ανάπτυξή σου ειδικά σήμερα που οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες που δίνει η τεχνολογική επανάσταση αλλάζουν διαρκώς το επιχειρηματικό τοπίο
  • Γιατί είσαι ελεύθερος επαγγελματίας ασφαλιστής και αυτό το σεμινάριο είναι δημιουργημένο από ασφαλιστές, marketers και web marketers ειδικά για την επαγγελματική κατηγορία σου
  • Γιατί σήμερα δεν αρκούν μόνον οι συστάσεις για να είναι βιώσιμη μια επιχείρηση ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, αφού η πληροφόρηση και η εικόνα που δημιουργεί ο πελάτης για σένα επηρεάζεται καθοριστικά από αυτά που διαβάζει στο internet και στα social media
  • Διαφέρει από κάθε άλλο του είδους γιατί έχει άμεση και πρακτική εφαρμογή σε πραγματικό χρόνο. Θα έρθεις με το laptop σου και θα εφαρμόζεις άμεσα ότι μαθαίνεις…

Γιατί να το παρακολουθήσω τώρα; ... μήπως δεν αποτελεί προτεραιότητα;

  • Γιατί τώρα είναι η κατάλληλη περίοδος για τοποθέτηση σε μια, πολλά υποσχόμενη, αγορά και ένα μεταλλασσόμενο περιβάλλον
  • Γιατί όλο και περισσότεροι συνάδελφοι – ανταγωνιστές αποκτούν ενδιαφέρον και αναζητούν τρόπους και στρατηγικές digital marketing
  • Γιατί οι πελάτες δεν θα περιμένουν για πάντα να τους καλέσουμε στο τηλέφωνο ή να μας συστήσει κάποιος φίλος τους
  • Γιατί όταν οι εξελίξεις «τρέχουν» η στασιμότητα και αναποφασιστικότητα, συνιστούν οπισθοδρόμηση

Γιατί να διαλέξω το ΙΧΟΣ για αυτό το σεμινάριο; ...τι περισσότερο θα κερδίσω;

  • Γιατί το ΙΧΟΣ και τα στελέχη του με την 25ετη εμπειρία τους στην ασφαλιστική εκπαίδευση και επιμόρφωση, εγγυάται την ολοκληρωμένη και συνεχή υποστήριξη σου
  • Γιατί το ΙΧΟΣ μπορεί λόγω του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα του να σου προσφέρει αυτό το σεμινάριο σε προκλητικά χαμηλή τιμή σε σχέση με την ανταποδοτική του αξία
  • Γιατί το σεμινάριο αυτό δημιουργήθηκε από ειδικούς συνεργάτες του ΙΧΟΣ και αξιοποιεί την μακρόχρονη εμπειρία της συνεργασίας του με το American College (τον μεγαλύτερο παγκοσμίως ασφαλιστικό εκπαιδευτικό οργανισμό)
  • Γιατί οι δημιουργοί και εισηγητές του προγράμματος είναι οι ίδιοι ασφαλιστές και γνωρίζουν από πρώτο χέρι τις ιδιαιτερότητες και τις δυσκολίες του επαγγέλματος

Η εκπαίδευση περιλαμβάνει Θεωρητική προσέγγιση και Πρακτική Εφαρμογή. 

Η θεωρία περιλαμβάνει τις ενότητες που αναφέρονται παραπάνω.
Το εργαστηριακό μέρος περιλαμβάνει:

  • την δημιουργία Marketing plan,
  • επαγγελματικής ιστοσελίδας,
  • επιχειρηματικού λογαριασμού στα social media (facebook, linkedIn, Google+ Instagram. pinterest κλπ),
  • δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας email marketing,
  • δημιουργία newsletter.

Οι 24 ώρες θα γίνουν στην αίθουσα κατά την διάρκεια 6 συναντήσεων διάρκειας 4 ωρών η κάθε μία

Οι υπόλοιπες 76 ώρες θα γίνουν με μορφή παραγωγικών, δημιουργικών project.

Οι εργασίες σας θα είναι στην ουσία το πρώτο στοιχείο ενεργητικού που θα πάρετε μαζί σας από την εκπαίδευση και το οποίο θα είναι έτοιμο να παράγει εισόδημα για σας
Τέλος από την συμμετοχή σας θα αποκτήσετε

μια Βεβαίωση Σπουδών του ΙΧΟΣ στο Digital Marketing διάρκειας 100 ωρών